۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

سربازان گمنام!! و حملات سایبری – از زبان شاگردان ایلیا



دبیر انجمن متفکران و محققان(ام و ما) در مورد حملات سایبری سربازان گمنام!! می‌گوید
 
ماهها قبل از هک شدن و تجاوزهای سربازان گمنام! به پایگاههای اینترنتی BBC و کارمندان آن، فیس بوک اینجانب (نهال باقری) مورد هک و تعرض سربازان گمنام! قرار گرفت و مطالبی کذب و سخیف از زبان من بعنوان سخنگو و دبیر اجرایی انجمن متفکران و محققان آزاد به همۀ کسانی که به نحوی مرا می‌شناختند و حتی به بسیاری از پایگاههای منتقدان نظام! که هیچگونه ارتباط دوستی یا حتی دشمنی هم بین ما نبود، ارسال شد. البته این سربازان گمنام! در قالب همان مدل قدیمی «خود را بجای دوست جا بزن» در قالبمخالفان نظام نامقدس عمل کردند. حتی ظاهراً به جمهوری اسلامی ایران هم توهین می‌کردند و مثلاً عبارت «حکومت خون و جنایت» را در بیشتر متون جعلی خود بکار می‌بردند. در محتوای این تهاجم مکرر سایبری رویکردهای مشخصی وجود داشت:        
1- تمایل زیاد یا توجه شدید طراحان حمله، به مسائل جنسی و سکس زیرا در اکثر حمله‌ها به نوعی اتهامات جنسی (به اعضای انجمن متفکران و محققان آزاد) و یا این نوع کلمات و ادبیات دیده می‌شد.  
2- تلاش سربازان گمنام برای ارتباط‌دهی انجمن متفکران و مدرسان آن با موضوعاتی که از نظر اپوزیسیون، حساس و یا مسئله‌دار است.        
3- ایجاد ترس، بدبینی و تفرقه در میان اپوزیسیون و البته ایجاد بدبینی مضاعف نسبت به انجمن متفکران و مدرسان و مسئولان آن.      
4- وجود ادبیات توهین، بی‌شخصیتی، مسخرگی، بی ادبی و بطور کلی ادبیات معروف بازجویان اطلاعات که فضای اتاق‌های بازجویی بند امنیتی 209 را به گفتۀ همۀ تجربه‌کنندگان آن پر ساخته است. البته معلوم نیست که فردا این مؤلفه‌ها را تغییر دهند و با رنگ و لباس جدیدتری وارد عرصۀ اختلاف‌افکنی و تفرقه‌اندازی شوند.  
5- تلاش برای کاهش حمایت از
زندانیان سیاسی و عقیدتی و بطور کلی سوژه‌های سربازان گمنام! بعنوان مثال در حمله‌هایی که صورت گرفت یک تلاش طراحان، خنثی کردن فعالیتهای حمایتی برخی از دوستان انجمن متفکران در حمایت از خانم نسرین ستوده و فرزندان او بود. اما آنها هر بار با ابراز نفرت از مرگ ستار بهشتی!!! که خود قاتلان او بودند، حمایت دوستان ما (در خارج از کشور) از زندانیان سیاسی و عقیدتی و مثلاً خانم ستوده را تلاش حکومت خون و جنایت!! عنوان می‌کردند. بعد از این وقایع ما به اکثر نهادهای بین المللی، FBI و دیگر مراکز مراجعه کردیم و نتایج بسیار جالبی گرفتیم. به همین دلیل به همۀ دوستان آشنا یا ناآشنای خود در سراسر جهان پیشنهاد می‌کنیم که در صورت داشتن تجربه‌های مشابه، مراجعه به نهادهای بین المللی ذیربط، مراجعه به پلیس و دستگاههای مشابه و اطلاع رسانی گسترده و همگانی را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.         

نهالباقری
      
سخنگوی انجمن متفکران و محققان آزاد (ام و ما) در آمریکا        


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر