۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

تحلیلی ساده در بارۀ هک شدن های اخیر پایگاه های اینترنتی جمعیت الاهیون - شاگردان استادایلیا


من دقیقاً نمی دانم که این اشخاص که این هک ها را انجام می دهند چه کسانی هستند. یک چیزهایی برای من و بعضی از دوستان اهل تحلیل محرز شده و دلایل خیلی محکمی هم برای آن داریم اما هنوز نمی توانم با قطعیت 100% بگویم اینها چه کسانی هستند. ولی اینها هر کس که باشند نشانه ها و شواهدی هست که پیام های آشنایی دارند:
یک) این کار عیناً و دقیقاً در بارۀ بسیاری از فعالان شاخص جامعۀ مدنی انجام شده. چند دهمین بار است که این پروژه با همان مشخصات سابق، در بارۀ استاد ایلیا تکرار می شود.
دو)اگر این دروغ امنیتی اندکی واقعیت داشت چرا ایلیا 400 روز در چهار نوبت به انفرادی می رود و چنان شکنجه های مرگباری در بارۀ او اعمال شد که بارها با مرگ مواجه می شود. چرا روزی نیست که حمله ای تبلیغاتی و روانی از طرف مجامع مختلف روحانیت در بارۀ او صورت نگیرد. نمایشگاههای مختلف برای او و اساتید دیگر (دالایی لاما، کریشنا مورتی، اشو و …) برگزار می شود. زشت ترین توهین ها در رسانه های روحانیت طالبانی در بارۀ او تکرار می شود، هر چند روز می بینیم که او با کسانی از پیروان و خانوادۀ او به نهادهای امنیتی احضار می شوند، مورد فحاشی پیوستۀ روحانیت است، حتی در بیرون از زندان نیز مورد آزار و اذیت جسمانی و ضرب و شتم قرار می گیرد
سه) مشخصات نوع هک که در این مورد انجام شده دقیقاً مشابه همۀ مواردی است که سپاه سایبری و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند.
چهار)در فیلم ها و متن های بازجویی (پیاده سازی بازجویی ها) حداقل چهار نفر از زندانیان الاهیون را می بینیم که می گویند طی دهها سوال مطرح شده با آنان یکی از مطالب این بوده که بازجویان درخواست کرده اند که با کمک همین زندانیان (که قسمتی از اطلاعات شخصی دوستان خود را دارند) وارد فیس ها و وبلاگ ها و سایتهای آنها بشوند (بعنوان یک دوست یا یک مخالف یا یک خیرخواه یا حتی یک عضو اپوزیسیون) و طی طرح چند مرحله ای برادران بازجو!! اقدام به ایجاد تردیدهای بدبینانه و سوالات انحرافی (نزدیک سازی به نظام و دور کردن از تعالیم و استاد) بنمایند. یک نفر از این افراد که بعداً هم با سربازان گمنام امام زمان!!! همکاری مستقیم می کند بعد از آزادی در سه نوبت فیلمی بسیار افشاگرانه را برای رهبر جمهوری اسلامی ضبط می کند که مشابه همان فیلم معروف مهندس اصغری نیا (مدیر مسئول نشریۀ تفکری حرکت دهندگان) است.
پنج) در خاطرات زندانیان سالهای اخیر الاهیون با موارد متعددی از دعوت به چنین پروژه هایی مواجه می شویم. (از طرف سربازان گمنام! امام زمان!!!)
شش)اگر این گروه هک کننده، یک گروه ضد انقلاب و اپوزیسیون می بود چرا هیچ پایگاه مکانی یا حتی آدرس در دسترسِ اینترنتی ندارد و از نظر ویژگی آدرس هم عیناً همان مشخصۀ وزارت اطلاعات تکرار می شود؟ این همه گروه مخالف که حتی بعضی از آنها در فهرست تروریست ها هستند و بسیاری از رهبران حکومت اسلامی را قبلاً ترور کرده اند اما در کشورهای مختلف دفتر دارند و همگی دارای یک آدرس مرکزی هستند. حتی گروه جندالله هم سخنگوی رسمی داشت. این سربازان گمنام از چه چیزی می ترسند که هیچ آدرسی ندارند.
هفت)این چه کسی است که اینقدر انگیزه دارد، هزینه و زمان دارد، اینقدر حوصله و نیرو دارد که در حجمی وسیع اقدام به این کار و فعالیتهای تکمیلی آن مانند sms زدن های مکرر به شاگردان استاد ایلیا در ایران می کند و تلفن های تهدید آمیز یا اختلاف افکن آنها بدون شماره افتادن روی صفحه است (no number)
هشت)فراموش نکنیم که خانم نسرین ستوده قبلاً وکیل همسر ایلیا بوده است. همسر ایشان دو بار توسط اطلاعات دستگیر و بعد از مدت کوتاهی آزاد می شود. وی دهها بار به نهادهای مختلف امنیتی احضار شده است. بنابراین حمایت پیروان استاد ایلیا از فرزندان نسرین ستوده ساده ترین عمل اخلاقی است.
نهال باقری
دبیر انجمن متفکران و محققان آزاد
از سخنگویان جمعیت الاهیون (ال یاسین) در آمریکا
منبع:
لینکهای مرتبط:
, آموزش‏هاي غيرآشکار و غيرعمومي ,دوره نجومي ,کتاب تعاليم حق ,تعليمات استاد ,آموزش هاي ايليا «ميم,سطح عمومي (خورشيدي) و سطح باطني , بيانگذار الاهيسم ماهاآواتار ,اسم استاد روح الله ,تکنولوژي متافيزيکي ,محوري‏ترين آموزش‏هاي ايليا,روش‏هاي سي و شش گانه تفکري ,تفکر خلاق,تفکر مفهوم‏ياب,دورانديش, تصميم‏سازي و تصميم‏بيني,تجربه عشق الهي, احياء روح,انقلاب دروني,نور زنده,هدايت الهي و زندگي متعالي ,ازدواج هماهنگ,کلام خلاق,سواد ظاهري ,جريان زندگي,مسيح و مسح شدگان ,پيروان و شاگردان ايليا,تواناييهاي فوق العادهاي ,الهي تسليم و خدمتگزارم,الهياي که با مني تسليم و خدمتگزارم ,روح مسيح, شيطان, ساحر و جادوگر, روح خدا, ساي باباي سوم, بنيادگراي مدرن, پسر خدا, معلم جهاني, مروج خرافات و تحجرگرايي, پسرخوانده آمريکا, گاندي ثاني, مفسد في الارض, کافر و ضد خدا, معجزه گر, مدعي قرآن, شياد, پسر شيطان, ليدر فرهنگي غرب درخاورميانه, مدعي الوهيت و حلاج جديد.,فرقه امنیتی,ظهور,جنبشهاي معنوي ,آمريكا,سازمان اطلاعات مركزي آمريكا,هندوئيسم, بوديسم,فرهنگ چيني ,ورزشهاي رزمي‌,حقوق بشر ,بالقوه,تروريستي,پديدههاي نوظهور معنوي ,فرقه,رسانههاي آمريكا ,پديدۀ خطرناك اجتماعي ,جريانهاي مذهبي ,اقتضائات امنيتي آمريكا,راهنماييهاي سيا,پديدههاي نوظهور ديني ,ازاساتيد دانشگاه ,جريانهاي فكري ,حكومتهاي مذهبي ,جنبش وفرقۀ جديد ,مارگارت تالر سينگر ,شستشوي مغزي,تحقيقات قاضي فدرال ,نظريۀ,كشورهاي مذهبي ,كشورهاي اسلامي‌,برنامه اي مدون و تئوري ,اعضای جمعیت ال یاسین,شاگردان ایلیا"میم",ازدواج هماهنگ و درس هاي استاد,آموزههای ویژه و منحصر ,استاد ایلیا «میم», به ازدواج ,انتخاب همسر ,آموزه های الهی,کهن یا جدید ,نظریات طرفدار ازدواج ,رهبانیت,ازدواج موقت ,فرمول برای سن, خانواده,فرهنگ, شغل, تحصیلات,ازدواج و همسری ,نظریه استاد ایلیا «میم», دکترین هماهنگی ,جهان بینیپاسخی هماهنگ» ,روح و کمال آدمی,ازدواج موفق و ناموفق,ازدواج, هنگام ازدواج, بعد از ازدواج, روابط قبل از ازدواج, زمان و شرایط ازدواج, شناسایی,رؤيا و رويارويي ديدگاه‏ها,موضوعات باطني ,اغلب بزرگان ,رشته‏هاي ظاهري و باطني ,فرويد, يونگ, آدلر, كورير, هارت,واقعيت‏هاي باطني ,پيامبران رؤيابين ,غيب الهي ,مكتب اسرارگرا ,تولتك, اكنكار و روح‏زايي,اكنكار,هنر رؤيابيني ,شمنيزم (تولتك) ,مكتب‏هاي باطن‏گرا ,شهود ها, واقعيت ها, برداشت ها ,جاودانگي روح,روش‌هاي درماني باطن‌گرا,وجود و بقا روح,عقلي, نقلي, فلسفي ,جنازة هابيل ,تشييع جنازه ,هندوئيسم,مصر, چين, ايران ,زيورآلات و جواهرات,اعترافات شهودي ,لاشة بي‌جان,رحم مادر ,زمين مادر,خداوند متعال ,قرآن,شباب حسامي,نظر و راهبرد ايليا «ميم» ,پزشکی,انرژی درمانی,طب سوزنی,ماساژ,طبیعت,پزشکی جسمانی,علوم باطنی,روش های درمانی,مکتب,شفا,بیماری, بشر, جهان,خوردنی,غذا,درمان گران,معنی گرا,بیماری,متخصصان,بینش ها,روحیات,انسان,شیوه,محصول,اندیشه ها,اعتقادات,مخرب,ناراحتی های پوستی,لخته شدن خون,سردرد,خستگی,فشار خون,حافظه,عمر,حضرت,آدم,رژيم,غذايي,خداوند,طبيعي,معقول,عادات,غذايي,غلات,سبزيجات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر